Oficiální prodejce
Záruční a pozáruční servis
Rychlé doručení
Vrácení zboží do 30 dnů
Odborné poradenství

Vrácení zboží

Vrácení zboží do 30 kalendářních dnů

Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu v souladu s ust. § 7 a násl. Zákona čj. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku (dále jen „Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku“) ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, resp. ode dne uzavření smlouvy o poskytnutí služby nebo smlouvy o poskytování elektronického obsahu nedodávaného na hmotném nosiči, jestliže prodávající včas a řádně splnil informační povinnosti podle ust. § 3 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku. V případě, že je zboží kompletní včetně původního obalu, nepoškozené a nenese známky používání, prodlužuje prodávající výše uvedenou lhůtu 14 dnů na vrácení zboží na 30 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží.

30 denní lhůta pro odstoupení od smlouvy a vrácení zboží začíná běžet v den, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezme všechny části objednaného zboží. Zboží musí být prodávajícímu doručeno nejpozději na 30. den ode dne převzetí zboží kupujícím nebo jím určené třetí osoby s výjimkou dopravce.

Zboží je třeba zaslat zpět na adresu sídla provozovatele nebo je předat prodávajícímu nebo osobě pověřené prodávajícím k převzetí zboží spolu s vyplněným formulářem pro odstoupení od smlouvy:

 

Kupující je povinen doručit prodávajícímu zboží:

  • kompletní, tzn. včetně kompletní dokumentace (faktura, návod, záruční list, mezinárodní záruční knížka, štítek hodin, nálepky – pokud jsou součástí balení)
  • zboží musí být doručen v originálním balení Vostok Europe.

Balík pošlete na adresu:

NEONUS, s. r. o.
Miestneho Priemyslu 1247
029 01 Námestovo
Slovenská republika

Prodávající je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy vrátit kupujícímu veškeré platby, které od něj obdržel na základě kupní smlouvy nebo v souvislosti s ní včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a jiných nákladů a poplatků . Prodávající není povinen vrátit kupujícímu platby před tím, než je mu doručeno zboží.

V případě, že kupující odstoupí od smlouvy a doručí prodávajícímu zboží, které je používáno, poškozeno nebo neúplné, zavazuje se kupující uhradit prodávajícímu:

a) hodnotu, o kterou se snížila hodnota zboží ve smyslu ust. § 457 občanského zákoníku ve skutečné výši
b) náklady, které vznikly prodávajícímu v souvislosti s opravou zboží a jeho uvedením do původního stavu kalkulované dle ceníku pro pozáruční servis zboží. Kupující je povinen ve smyslu tohoto bodu reklamačních a obchodních podmínek prodávajícímu uhradit prodávajícímu náhrady nejvíce ve výši rozdílu mezi kupní cenou zboží a hodnotou zboží v době odstoupení od kupní smlouvy.

DŮLEŽITÁ UPOZORNĚNÍ

  • neposílejte zboží na dobírku. Zásilky na dobírku prodávající nepřebírá, čili zásilka se Vám vrátí zpět.
  • Doporučujeme zásilku bezpečně zabalit a pojistit. Nejsme zodpovědní za případnou ztrátu či jiné poškození zboží během přepravy neopsané v popisu zásilky.
  • O přijetí hodinek zákazníka informujeme.


V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 0948 112 256 nebo e-mailem info@vostokwatches.cz

Všeobecné obchodní podmínky naleznete zde.