Oficiální prodejce
Záruční a pozáruční servis
Rychlé doručení
Vrácení zboží do 30 dnů
Odborné poradenství

Reklamace zboží, mimozáruční oprava

Záruka hodinek Vostok Europe

Na náramkové hodinky je poskytována záruka 24 měsíců ode dne prodeje. Zákazník může uplatnit své spotřebitelské práva v souladu s platnou národní legislativou. Záruka se vztahuje na výrobní vady ovlivňující funkčnost hodinového strojku. V případě, že se vyskytla na něm nepředvídaná závada, máte nárok na bezplatnou opravu vadného výrobku.

Záruka se nevztahuje na opotřebení:

– stárnutím,

– běžným opotřebením,

– vyblednutím barvy při nekovových náramcích (kůže, textil, silikon),

– poškození sklíčka,

– poškození vnější lunety nebo pouzdra,

– poškození kovového náramku,

– poškození způsobené nesprávným nebo nevhodným používáním,

– poškození v důsledku nedostatečné péče,

– poškození způsobené z nedbalosti nebo nehody,

– vady způsobené neodbornými zásahy,

– stykem s chemikáliemi a magnetickým polem,

– porušení podmínek způsobu používání, určených na záručním listě,

– neoprávněným, svévolným zásahem uživatele,

V případě poškození hodinek z výše uvedených poškození, záruka nemusí být uznána!

VODOTĚSNOST uváděná na hodinkách se vztahuje výhradně k samotným hodinkám, nevztahuje se však ke koženým páskem, které nejsou přizpůsobeny na styk s vodou.

DŮLEŽITÉ upozorněny

Prodávající MONALI, s. r. o. objednávané zboží zasílá kurýrní službou Slovak Parcel Service s.r.o. a řídí se obchodními podmínkami doručovatelské služby. Pokud si příjemce zboží při převzetí nezkontroluje, firma / prodávající MONALI, s. r. o. se řídí Obchodními podmínkami expresní doručovatelské služby Slovak Parcel Service s.r.o. .

Reklamace se neuzná bez předložení vyplněného originálního záručního listu!

Kvalita hodinek byla přezkoušena. Pokud se však přesto vyskytnou nepředvídatelné závady, na které se záruka vztahuje, jako například nefunkčnost hodinek, je třeba hodinky spolu s originálem záručním listem, s fotokopií faktury a se stručnou charakteristikou závady (vyplněný Reklamační formulář) k opravě zaslat na adresu prodejce:

MONALI, s.r.o.
Miestneho priemyslu 1247
(budova Trior)
029 01 Námestovo
Slovenská republika

Zaslání hodinek na reklamaci přímo do autorizovaného servisu zajišťuje prodejce prostřednictvím kurýrní služby SPS.

Objednání přepravy pro registrované zákazníky

Pro registrované uživatele je možné přepravu objednat přímo přes nás. Vypíšete ,, reklamační formulář “a pošlete jej na naši emailovou adresu info@vostokwatches.cz. Do předmětu mailu je třeba napsat “reklamace zboží – objednávka přepravy”.
Náklady na přepravu balíku, který bude takto zaslán na reklamaci hradí prodejce MONALI s. r. o.
Po přijetí reklamačního formuláře vyplníme za Vás ,, objednávku přepravy “a do 24 hodin (v rámci pracovních dny) by Vás měl kurýr kontaktovat a balík vyzvedne na adrese, kterou jste uvedli v reklamačním formuláři.

Vyřešení reklamace

V případě, že Vámi uvedená závada nebude uznána v rámci záruky budete o ceně výměny / opravy informován předem na základě vyjádření autorizovaného servisu pro značku Vostok Europe.

Tyto podmínky se vztahují pouze pro zásilky v rámci České republiky.

Mimozáruční oprava

Naším zákazníkům poskytujeme i mimozáruční opravu hodinek Vostok Europe a Aviator. Zaslání hodinek na servis zajišťuje prodejce prostřednictvím kurýrní služby Slovak Parcel Service s.r.o. .

Hodinky je třeba odeslat na naši adresu: Monali, s.r.o., Miestneho Priemyslu 1247, 029 01 Námestovo SR spolu s formulářem na servis hodinek.

Kompletní informace reklamačního řádu naleznete zde.

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel. čísle 0948 112 256 nebo e-mailem: info@vostokwatches.cz