OFFICIAL SELLER The best Soviet technologies for modern watch design

x

Exluzivny servis iba pre Vás

Prodloužená doba vrácení

Autorizovaný a oficiální prodej

Doručení zdarma

Reklamace

Na náramkové hodinky je poskytována záruka 24 měsíců ode dne prodeje. Zákazník může uplatnit svá spotřebitelská práva v souladu s platnou národní legislativou.
Záruka se vztahuje na výrobní vady ovlivňující funkčnost hodinového strojku. V případě, že se vyskytla na něm nepředvídaná závada, máte nárok na bezplatnou opravu vadného výrobku.

Záruka se nevztahuje na opotřebení:

- Stárnutím,
- Běžným opotřebením,
- Vyblednutím barvy u nekovových náramcích (kůže, textil, silikon),
- Poškození sklíčka,
- Poškození vnější lunety nebo pouzdra,
- Poškození kovového náramku,
- Poškození způsobené nesprávným nebo nevhodným používáním,
- Poškození v důsledku nedostatečné péče,
- Poškození způsobené z nedbalosti nebo nehody,
- Vady způsobené neodbornými zásahy,
- Stykem s chemikáliemi a magnetickým polem,
- Porušení podmínek způsobu používání, určených na záručním listě,
- Neoprávněným, svévolným zásahem uživatele,
V případě poškození hodinek z výše uvedených poškození, záruka nemusí být uznána!

VODOTESNOSŤ uváděná na hodinkách se vztahuje výhradně jen k samotným hodinkám, nevztahuje se však ke kožním řemínkem, které nejsou přizpůsobeny pro styk s vodou.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNY:

Prodávající MONAL, s. r. o. objednávané zboží zasílá kurýrní službou Slovak Parcel Service s.r.o. a řídí se obchodními podmínkami doručovatelské služby Slovak Parcel Service, s. r. o. Kompletní obchodní podmínky http://www.sps-sro.sk/sk/Vnutrostatna-preprava/Obchodne-podmienky.html. Pokud si příjemce zboží při převzetí nezkontroluje firma / prodávající MONAL, s. r. o. se řídí čl. 8.2 ve smyslu Obchodních podmínek expresní doručovatelské služby Slovak Parcel Service, s. r. o., znění ,, Nahlášení opožděného dodání Zásilky, poškození nebo úbytku ze Zásilky podává Odesílatel nebo Příjemce společnosti SPS písemně, nejpozději v následující pracovní den po dodání Zásilky. V případě pozdějšího nahlášení vady uvedené v předchozí větě nelze uplatnit reklamaci "

Reklamace se neuzná bez předložení vyplněného originálního záručního listu!

Kvalita hodinek byla přezkoušena. Pokud se však přesto vyskytnou nepředvídatelné závady, na které se záruka vztahuje, jako například nefunkčnost hodinek, je třeba hodinky spolu s originálem záručním listem, s fotokopií faktury a se reklamačním formulářem k opravě zaslat k nám.

Balík zašlete na adresu:

Monali, s. r. o.
Miestneho priemyslu 1247
029 01 Námestovo

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ

  • neposílejte zboží na dobírku. Zásilky na dobírku prodávající nepřebírá, čili zásilka se Vám vrátí zpět.
  • doporučujeme zásilku bezpečně zabalit a pojistit. Nejsme zodpovědní za případnou ztrátu, či jiné poškození zboží během přepravy nepopsané v popisu zásilky.
  • o přijetí hodinek zákazníka informujeme

reklamační formulář

Mimozáruční oprava

Poskytujeme i mimo záruční opravu hodinek Vostok Europe. Je potrebné vypísať formulář na servis hodinek a zaslať ho spolu s hodinkami na adresu:

Monali, s. r. o.
Miestneho priemyslu 1247
029 01 Námestovo

Formulár na servis hodiniek

Pro kompletní informace reklamačního řádu naleznete zde.

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel. čísle 0948 334 468 nebo e-mailem: info@vostokwatches.cz